שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

בבואנו לבנות תוכנית עסקית לעסק חשוב שאיש מקצוע מנוסה או יועץ עסקי יבנה אותה ביחד עם בעל העסק.לפני שנדע מחיר תוכנית עסקית חשוב לדעת שתוכנית עסקית עולה לא מעט כסף, אך היא שווה את ההשקעה בה, במיוחד שמדובר על רווחיות גבוהה ויציבה לאורך שנים רבות, וקבלת ההחלטות הנכונות ביותר לעסק ובנייה נכונה מהיסודות של המיזם.

מהו המחיר של תוכנית עסקית?

תוכנית עסקית מחיר היא תוכנית עסקית מקצועית לעסק שבה מפורטים מטרות העסק, יעדי העסק, חזון העסק, ניתוח שוק, פעולות שיווק ומכירה בעסק, מתחרים, התנהלות העסק וכן הכנסות והוצאות העסק. הודות לתוכנית עסקית מחיר, ניתן לקבל את ההחלטות הנכונות מבלי לגרום להפסדים בטווח הארוך. תוכנית עסקית מחיר, משתנה בהתאם לגודל העסק, כך שאם אתם עסק קטן תשלמו בין 2,500-5,000 ₪ בהתאם למורכבות התוכנית, ואם אתם עסק בינוני בין 5,000-10,000 ₪, ואם אתם עסק גדול בין 5,000-15,000 ₪. מחיר תוכנית לעסק גדול היא לפי מספר שעות מוגבל לעומת מחיר לעסק קטן ובינוני שהיא לפי מורכבות התוכנית.

מה משפיע על מחיר תוכנית עסקית?

מורכבות התוכנית, מספר השעות סוג העסק ופרמטרים נוספים משפיעים על מחיר תוכנית עסקית. ככל שהעסק מורכב וכולל טכנולוגיות חדשות או מיזמים עם מקורות הכנסה מגוונים אזי העלות שלו תהיה גבוהה יותר מאשר תוכנית עסקית פשוטה ולא מורכבת של חנות לנעליים מקומית.

בניית תוכנית עסקית מחיר עושים עם חברות ייעוץ עסקית מקצועית

בעת בחירת חברת ייעוץ עסקית מנוסה ומקצועת חשוב לשים לב לדברים הבאים: לבדוק את ניסיון החברה ולוודא שהיא קיימת מספיק זמן לפחות חמש שנים ומעלה בתחום. חשוב שיהיו לה לקוחות רבים מעל עשר לקוחות, שיהיו לה הצלחות בתחום כתיבת תוכניות עסקיות וכן שילוו אתכם לאורך כל התהליך. מעבר לכך, חשוב שיהיו המלצות לחברה, על מנת שלא תעבדו עם חברה קיקיונית שעלולה לגרום לכם לנזקים בעתיד. ועוד דבר חשוב הוא שלחברה יש אתר אינטרנט שתוכלו לקרוא עליהם ולחפש מידע רלוונטי בתחום. בנוסף לכך, חשוב לבדוק את החיבור עם היועץ או איש המקצוע ולראות אם אתם תחברים אליו, אחרת לא תוכלו לעבוד איתו תקופה ארוכה. והכי טוב לקבוע פגישה עם יועץ עסקי או איש מקצוע ולשמוע את כל הדברים פנים מול פנים כולל לשאול שאלות שמציקות לכם בתחום. מהפגישה עצמה תוכלו לקבל מידע רב לגבי החלטתכם האם לעבוד עם החברה או לא.

 

נשמח לתאם פגישת ייעוץ חינם עבור בניית תוכנית עסקית מקצועית ומדוייקת לעסק שלך, לתיאום פגישה:

למה להשקיע בתוכנית עסקית?

השקעה בתוכנית עסקית חשוב ביותר לעסק. למרות שתוכנית עסקית מחיר עולה לא מעט כסף, היא חשובה וחיונית לכל עסק באשר הוא כולל עסק קטן בתחילת דרכו שאינו יודע להתנהל נכון בחודשיו הראשונים. באמצעות ייעוץ עסקי של איש מקצוע או יועץ מקצוע ובניית תוכנית עסקית מתאימה לצרכי העסק, תוכלו לצעוד קדימה ולשמור על יציבות העסק ורווחיותו לאורך שנים רבות. למרות שתוכנית עסקית מחיר יקרה ולא זולה, היא עדיין העוגן של העסק שלכם. באמצעות תכנית עסקית מחיר אשר מתאימה לצרכי העסק שלכם ניתן לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לטווח הרחוק וכן לשמור על יציבות כלכלית מאוזנת לאורך זמן. היועץ העסקי או איש המקצוע מרכז את כל הנתונים של העסק שלכם, מנתח אותם ומאשר את אמינותם ומביא הרבה מהידע המקצועי וניסיון החיים שלו לתהליך עצמו. דבר זה חשוב במיוחד לעסקים קטנים בתחילת דרכם שאינם יודעים איזה החלטות נכונות לקחת על מנת להמשיך בניהול העסק שלהם. באמצעות איש מקצוע תוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ולהימנע ממצבים קשים שעלולים לגרום לעסק להפסדים גדולים כולל פשיטת רגל.
במידה והחלטתם להשקיע בעסק שלכם ואתם מעוניינים בבניית תוכנית עסקית מסודרת לעסק שלכם נשמח לתת לכם פגישת ייעוץ חינם פשוט הקליקו כאן והשאירו פרטים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

רעיון ביצוע עשיה הצלחה

6 שלבים שהם חובה במבנה תוכנית עסקית

תוכנית עסקית היא אחת התוכניות החשובות ביותר לכל עסק באשר הוא. תוכנית זאת כוללת את המטרות, היעדים, החזון, וצרכיו העסקיים של העסק

תכנית עסקית כתובה על לוח

תכנית עסקית

  תכנית עסקית היא אחד מהדברים החשובים שכל עסק חייב שיהיה לו. בתכנית זאת כלולים מטרות, הגדרות, יעדים וחזון העסק לצד זמנים,

לוח עם פתקים וטקסט

הכנת תוכנית עסקית מה זה בעצם אומר?

תוכנית עסקית היא תוכנית חשובה והכרחית לכל עסק. היא מתאימה לכל סוגי העסקים והיא נחוצה במהלך החיים העסקי של העסק. הכנת תוכנית

אלון אבוקסיס

אלון אבוקסיס

כותב המאמר הוא יזם ואיש עסקים בעל ניסיון רב בשיווק, מיתוג ופיתוח עסקי.